Nejnovější kampaň „portréty nové generace“ pro Zalando Designer se inspiruje čerstvým pohledem kreativního kolektivu

Dourane - castingová ředitelka, modelka a DJka
Dourane - castingová ředitelka, modelka a DJka
  • French, Laurence Kleinknecht, Dourane a Melissa Bon vybírají nejnovější designérské trendy.
  • Multidisciplinární umělci zůstávají věrní svému individuálnímu stylu v Designer outfitech od značek A.W.A.K.E. MODE, Christopher Kane, GCDS, MM6 Maison Margiela, Marni, MOSCHINO a Proenza Schouler, které jsou k dostání na Zalandu.

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, zahájila svou nejnovější kampaň s názvem PORTRÉTY NOVÉ GENERACE. Kampaň představuje nejžádanější sezónní looky z Designer nabídky na Zalandu. O styling inspirativní kampaně se osobně postarala  kreativní skupina přátel působící v módním průmyslu.

Nová spolupráce přichází se svěžími nápady a inspirativními módními trendy. Pařížský stylista Edem Dossou zve své blízké přátele, jako jsou fotograf Justin French, konzultantka Laurence Kleinknecht, castingová režisérka a DJka Dourane a modelka a zpěvačka Melissa Bon, aby se podělili o své jedinečné individuální styly z nejnovější nabídky Zalando Designer. Tato nová generace módy je zachycena v klasickém stylu ročenky ve stylových outfitech od věhlasných návrhářských značek, které jsou dnes dostupné na Zalandu, včetně: 3.1 Phillip Lim, A.W.A.K.E. MODE, Bally, Christopher Kane, GCDS, MM6 Maison Margiela, Marni, MOSCHINO, Paco Rabanne, Proenza Schouler, Rokh a Vivienne Westwood.

Kampaň obsahuje individuální portréty a skupinové snímky, které pořídil fotograf Justin French, styloval Edem Dossou a produkovala společnost Kitten Productions. Poběží od 19. září do 2. října 2022 na kanálech vlastněných Zalandem, jako jsou onsite a sociální média.

Kategorie Designer na Zalandu je místem, kde se zákazníci mohou inspirovat luxusní módou a mohou objevovat a nakupovat jak věhlasné, tak začínající značky. Najdete zde návrhářské značky, jako např. Missoni, Erdem, gcds, David Koma, Staud, 032C, Mansur Gavriel, MM6 a také Victoria Beckham, Proenza Schouler a Roksanda. Cílem je být platformou, kterou si vybírají zákazníci i značky, a zároveň podporovat udržitelnost, rozmanitost a inkluzi.

Protagonisté kampaně o svém stylu

Edem Dossou, Stylist & Main Talent

  • Nemám výjimečný styl, zato mám výjimečné přátele! Nejlepší rada, kterou mi dal můj otec, zní: Napodobuj to, co je dobré na jiných. To je něco, za co jsem se nikdy nestyděl.
  • Co se týče módy, můj osobní styl je živen rozmanitostí a kreativitou lidí, které potkávám.

Justin French, Fotograf 

  • Inspiruje mě péče, láska a upřímnost mých přátel.

Dourane, Castingová ředitelka, modelka a DJka 

  • „Ve svém běžném stylu se inspiruji lidmi, které každý den potkávám: kolemjdoucími, přáteli, rodinou…V podstatě každým, kdo je v mém zorném úhlu.“
  • „Jsem ráda autentická a to posouvá můj styl na vyšší úroveň.“
  • „Kdybych měla pojmenovat svůj styl, řekla bych Flexitarián!“

Melissa Bon, Modelka a zpěvačka

  • Zvládnout nonšalantní styl znamená zkombinovat ty nejlepší základní kousky, které vám skvěle padnou, dobře se v nich cítíte a jsou z kvalitních materiálů.

Laurence Kleinknecht, Odbornice na komunikaci, konzultantka, PR 

  • „Jsem věrná svému stylu. Vím, co mi sluší.“

 

Comments

comments

Vyhledat