adidas Originals oslavuje tři klasické siluety v kampani “1000 Back”
adidas Originals představuje svou nejnovější kampaň “1000 Back”, která vychází z vlastního kulturního dědictví a vzdává hold komunitám, které modely bot Gazelle, Samba a Handball Spezial obouvaly od počátku a obouvají je s láskou dodnes.
V kampani září tři ikonické siluety vycházející z fotbalové kultury – Gazelle, Samba a Handball Spezial. Původně sportovní boty vytvořené tak, aby vyhovovaly nejrůznějšímu zaměření – od tréninku, fotbalu, až po házenou – však od svého počátku ovlivnily místa, kultury i celá hnutí.
V režii a pod kameramanskou taktovkou Vincenta Haycocka, se v hlavní roli kampaně představil profesionální skateboardista a člen adidas skate týmu Carlisle Aikens. Jejich společná práce přináší nadčasovou energii i jednotné vizuální propojení. V jednom záběru beze střihu totiž společně sledujeme alegorické tablo tisíců tváří adidas Originals – příběhy různých lidí, komunit, identit a subkultur, které si značku s trojlístkem v logu zamilovaly.
Součástí kampaně je i série fotografií zachycující řadu osobností, které siluety nosí. Každá z nich je ráda kombinuje po svém a píše tak vlastní kapitolu nadčasových ikon. Představení legendárních Samb, Handball Spezial a Gazelle v různých místech a kontextech je hlavní myšlenkou celé kampaně. Jedna bota na tisíc způsobů.
adidas Originals kromě kampaňových fotek a videí oslavuje své klasické siluety a jejich odkaz i pomocí webové platformy, která ukazuje originální obsah vytvořený přímo fanoušky. Modely tak získávají opět nový a aktuální význam. Pod hashtagy #Samba #Gazelle a #Spezial mohou všichni milovníci adidas siluet sdílet svůj originální look.
Od sportu po skate, hudbu a módu.
Jednou klasika, navždy klasika.
Nejnovější kampaň adidas Originals “1000 Back” startuje 26. března.