Beyoncé a Levi’s® spouští další část projektu REIIMAGINE – Chapter 2 Pool Hall

 Značka Levi’s® představuje spolu s celosvětovou ikonou, zpěvačkou Beyoncé, druhou část ze společného projektu REIIMAGINE, která nese název Pool Hall. V prostředí kulečníkové haly se odehrává oslava Levi’s®  historického odkazu a uměleckého vizionářství Beyoncé, která se v kampani a v krátkém filmu představí v celodenimovém outfitu.  

Zatímco první kapitola REIIMAGINE a názvem Launderette byla pojata jako předělávka klasické reklamy z roku 1985, nový videoklip Pool Hall se vrací k novému pojetí stejnojmenné kampaně z roku 1991. Tentokrát se Levi’s®  spojil s Melinou Matsoukas, režisérkou s oceněním z GRAMMY, které se podařilo zachytit Levi’s®  historii spolu s nesmrtelnou variabilitou jeho oblečení. 

Kampaň byla vytvořena ve spolupráci s TBWA\Chiat\Day LA a produkci si vzala na starost revolućion/PRETTYBIRD.

Pool Hall zachycuje Beyoncé, jak vstupuje do kulečníkové herny a přehraje místní hráčské eso, kterého hraje Timothy Olyphant. Sebevědomý koncept má oslavovat Levi’s® oblečení a ukázat ho jako moderní a neustále se rozvíjející se součást našich životů. Beyoncé má na sobě Ribcage Wide Leg džíny, vestičku Braided Vest a kabát Spade Trench s customizovanými prvky, které zdůrazňují, že oblečeni v Levi’s® vždycky najdete svoji vlastní cestu. 

„Neexistuje jiný kousek ve skříni, který by ve mně tolik evokoval komfort, moderní eleganci a klasickou americkou uniformu včetně nostalgie jako denim,” přibližuje Beyoncé. „A když se řekne denim, okamžitě mě napadne Levi’s. Při pokračování s druhou kapitolou kampaně nás moc bavilo si znovu nastavit, co denim je, vyprávět jeho příběh zase trošku jinak a to skrz ženskou perspektivu. Žena v REIIMAGINE umí být sexy, odvážnou a rovnocennou soupeřkou. Vše najdenou. Chtěli jsme vytvořit oslavu ženského půvabu a síly zároveň.“

“Levi’s® vždy budoval a čerpal ze svojí bohaté historie, kterou se nebál znovu představit v novém světle a ukázat, že součástí DNA značky je i přenastavování sebe sama.” přibližuje Kenny Mitchell, globální marketingová ředitelka pro značku Levi’s® v rámci Levi Strauss & Co. “Pool Hall vzdává poctu našemu odkazu a přitom objevuje nové možnosti, jak být fanouškům ještě blíže. Také ukazuje, jak si Levi’s® personalizovat.”

Pro více informací o kampani REIIMAGINE mrkněte na  levi.com/liveinlevis a sledujte @levis na Instagramu and TikToku. 

Comments

comments

Vyhledat