Blíží se vánoční pop-up lokálních značek LEMARKET
Máj 4. patro, s užitnou plochou skoro 2 500 m2 největší eventový prostor v užším centru Prahy, o víkendech 12.–13. a 19.–20. prosince zaplní LEMARKET. Vchodem přímo z Národní třídy se samostatným výtahem dostanete do nejvyššího veřejně přístupného podlaží legendárního obchodního domu, kde si můžete v bezpečném prostředí naplno užít dvanáctou edici oblíbeného vánočního pop-upu. Čeká vás kurátorovaný výběr lokálních prodejců a vstup je zcela zdarma! K pop-upu se letos nově přidává také online verze v podobě e-shopu https://www.lemarket.cz/eshop.
LEMARKET přivítá pravidelným návštěvníkům už dobře známá jména – od šperkařů, módních značek či dekorací až po delikatesy, kosmetiku, doplňky do bytu či dětské zboží – ale jako vždy také řadu novinek. Letos je to například značka designových doplňků do domácnosti TABLO, poctivé cukroví od ADIE dorty, ilustrované drobnosti Gigil, Keramika Koller, Une Bonne Histoire s originálními mikinami či VINNÁ – šperky ze dřeva vinné révy. Seznam všech značek je uveden na webu LEMARKETU na www.lemarket.cz
„Situace je letos mimořádná opravdu pro všechny, obzvláště malé značky však doslova bojují o přežití. Proto neustále hledáme způsoby, jak jim – kromě samotné události – pomoci,” říká Elena Janota, zakladatelka LEMARKETU. „Rozhodli jsme se proto založit e-shop, po kterém byla poptávka ze strany prodejců i návštěvníků již delší dobu. Nyní jde především o rychlou pomoc lokálním značkám, které se přihlásily na vánoční pop-up, a e-shop má v zásadě dvě funkce – funguje jako podpora prodeje v obchodně klíčovém období roku, ale také jako pojistka (a alespoň malá náhrada) pro případ, že by nakonec musel být LEMARKET na poslední chvíli zrušen,” doplňuje Janota. E-shop je dostupný na webu LEMARKETU a v rámci kampaně na pomoc malým lokálním značkám jej podpoří také řada influencerů, jako např. Tamara Klusová.
Letošní LEMARKET našel v eventovém prostoru Máj 4. patro ideální zázemí. „Prostor je přizpůsoben aktuální situaci, máme vlastní vstup odděleným výtahem, větraný interiér i venkovní terasu. Samozřejmostí je dodržování všech hygienických nařízení, v případě potřeby dokážeme zajistit i kompletní dezinfekci ozónem či termokamery pro automatické měření teploty u vstupu. Letos to opravdu nebylo jednoduché, ale rok 2021 se co do predikce situace vyvíjí lépe, přijímáme dokonce i rezervace na větší veletrhy, které se přesouvají na rok 2022,“ shrnuje Pavel Jeřábek, provozovatel prostoru Event space Máj 4. patro.
LEMARKET
LEMARKET je moderní tržiště, které objevuje a představuje lokální tvůrce a projekty. Návštěvníkům nabízí příležitost seznámit se s novými značkami a setkat se s jejich autory. Dbá na kurátorovaný výběr, příjemnou atmosféru, estetické prostředí, a hlavně na široký záběr značek. Kromě samotného marketu podporuje LEMARKET malé lokální značky na jejich cestě za úspěchem prostřednictvím projektu LEMARKET studio.
EVENT SPACE MÁJ 4. PATRO
Architekti John Eisler, Miroslav Masák a Martin Rajniš z libereckého ateliéru Sial v 70. letech 20. století postavili na Národní třídě jednu z nejvýznamnějších staveb české architektury – obchodní dům Máj. V roce 2006 byl prohlášen za kulturní památku a v roce 2022 má projít rozsáhlou rekonstrukcí. Než se tak stane, je v dočasně uvolněném 4. patře k dispozici jedinečný prostor pro uspořádání společenských, kulturních a komerčních událostí. Užitnou plochu skoro 2 500 m2 lze snadno přizpůsobit konkrétní situaci. Součástí je největší veřejně přístupná terasa v Praze 1 (1 000 m2), na níž je umístěn i základní kámen obchodního domu Máj.
Všechny potřebné informace najdete na
www.instagram.com/lemarketprague/