Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Divadlo Archa vstupuje do předjaří taneční nabídkou

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Choreografie pro společnost v panice, vlámský minimalismus Rosas a tanec jako generační spojka v podání Ultimy Vez.

Program:

Tanzwerke Vaněk Preuss – Aurora’s Redlines
21. února, 20.00, Divadlo Archa

Taneční představení pro společnost v panice přiváží do Archy průkopník českého soudobého tance Karel Vaněk. Dlouhá léta působí v německém Bonnu, kde vznikla také jeho nejnovější choreografie Aurora’s Redlines. Spolu s Guido Preussem vytvořil taneční představení, které je reakcí na vyvolávání poplašných zpráv. „Neustálý alarm, ve kterém žijeme, odvádí naši pozornost od zásadních problémů“, říká Vaněk. Bonnský list General Anzeiger o představení napsal: „Tři muži se vracejí k prvotní síle života, paměti těla … Silné představení v každém ohledu velmi mužné, velmi fyzické.“

Ultima Vez / Seppe Baeyens – INVITED
8. a 9. března, vždy v 17.00 a 20.00

Divadlo Archa v rámci oslav 25. výročí premiérově uvede choreografii Invited, která vznikla v produkci vlámského souboru Ultima Vez. Poprvé se tak v Praze představí tanečník a choreograf Seppe Baeyens. Ten s uskupením Ultima Vez úzce spolupracuje od roku 2011. V roce 2015 pod křídly skupiny Wima Vandekeybuse vytvořil svoje první velké taneční představení Tornar pro mnohogenerační sbor profesionálních a amatérských tanečníků. Představení mělo v Belgii i v zahraničí velmi dobrý ohlas. Baeyensovo nejnovější dílo stojí na intenzivním zkoumání jevištního prostoru a spoluautorství v současném tanci. V představení INVITED Baeyens formuluje svoji uměleckou odpověď na otázku, jak se diváci mohou podílet na choreografii představení. V jeho pojetí je tanec společným jazykem, který umožňuje nové druhy soužití, a tím stírá hranice mezi performery a diváky. „Snažím se propojovat generace. Tanec přitom slouží jako dorozumívací prostředek. V tom vidím jeho velkou sílu, říká Baeyens, v jehož obsazení vedle 95 letého muže figurují i teenageři z bruselské čtvrti Molenbeek. Nepostradatelnou roli zde hraje též publikum. „Neukazujeme divákům, co mají dělat; zveme je, pomáháme jim a podporujeme je k tomu, aby zariskovali a vytvořili něco sami“, doplňuje choreograf. Stírání hranic mezi diváky a účinkujícími, jevištěm a hledištěm podporuje otevřená scéna sdíleného prostoru bez klasické elevace.

Anne Theresa De Keersmaeker – Rosas danst Rosas
Moving Audience, Festspielhaus Hellerau Dráždany
18. dubna, 16.30

Do svého narozeninového programu Archa zahrnula též ikonickou choreografii Anny Teresy De Keersmaeker Rosas danst Rosas. V roce 1983 si vysloužila mezinárodní věhlas, dnes se toto dílo řadí k přelomům v dějinách postmoderního tance. Archa jej na své scéně uvedla v květnu 1995. Rosas danst Rosas rozvíjí minimalismus, na němž stálo už představení Fase (1982). Abstraktní pohyby zde slouží jako základ vrstvené choreografie, která pracuje především s opakováním. Intenzitu tanečních pohybů vyvažují drobná, obyčejná gesta. Rosas danst Rosas je jasně ženské dílo: čtyři tanečnice tančí samy za sebe, stále dokola. S tím spojené vyčerpání a zároveň vytrvalost vytvářejí silné emoční napětí, které z precizní struktury choreografie výrazně vystupuje. Repetitivní, „maximalistická“ hudba Thierryho De Meye a Petera Vermeersche vznikla zároveň s choreografií. Nová produkce představení Rosas danst Rosas bude uvedena ve zcela novém obsazení v partnerském divadle Hellerau, kam se Archa s diváky vypraví v rámci projektu Moving Audience.  

Comments

comments

Vyhledat