Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Fanoušci Hry o trůny mohou ještě dva dny darovat krev a udělat dobrý skutek

foto: HBO
foto: HBO

Celosvětová kampaň odstartovala 7. března na SXSW v České republice pak od 25. 3. v rámci spolupráce s Ústřední vojenskou nemocnicí pod záštitou Českého červeného kříže.

HBO Europe připravuje další významnou část marketingové kampaně ke Hře o trůny, jejíž poslední řada bude mít premiéru 15. dubna 2019 na HBO a HBO GO. Co by byli fanoušci seriálového hitu udělali pro to, aby ovládli trůn? HBO Europe je spolu se svými partnery, Ustřední vojenskou nemocnicí v Praze a Českým červeným křížem, vyzývá, aby prokázali svou oddanost a prolili krev za trůn (“bleed for the throne”= „krvácej pro trůn“). Přesně tak velké gesto si zaslouží jeden z největších televizních seriálů všech dob, který chce mimo jiné prokázat velkou službu nedostatku krve v reálném životě. Proto HBO spouští celosvětovou kampaň “Krvácej pro trůn” – největší propagaci darování krve v historii Červeného kříže.

V České republice bude akce probíhat po dobu čtrnácti dní. Po sedm sezon krvácely postavy Hry o trůny pro Železný trůn. Prostřednictvím této kampaně nyní HBO žádá fanoušky, aby udělali to samé. Ti, kdo se k darování krve odhodlají budou obdarováni. Aby byla tato “krvavá kampaň” co nejúspěšněji spuštěna, HBO nejprve apelovalo na návštěvníky SXSW, aby svou oddanost seriálu prokázali účastí na této “krvavé” akci, která byla zahájena v sobotu 7. března na Fair Market v centru Austinu. Fanoušky, které zajímá akce Krvácej pro trůn, mohou navštívit speciálně vytvořenou doménu krvacejprotrun.cz, kde se dozví ty nejpodstatnější informace.

„Krvácej pro trůn“ považuji za výborný projekt, od kterého očekáváme, že mimořádná popularita seriálu Hra o trůny se stejnou velkou měrou zaslouží i o popularitu dárcovstí krve, hlavně mezi mladými lidmi. Proto se také naše oddělení hematologie a krevní transfuze v ÚVN do projektu zapojilo. Zvu všechny fanoušky seriálu a ne jenom je, aby přišli krvácet, trůn za to rozhodně stojí!”, říká plk. MUDr. Miloš Bohoněk, Ph. D., primář odd. Hematologie a krevní transfuze Ústřední vojenské nemocnice v Praze.

„Červený kříž je celosvětovou organizací a získávání nových dárců krve je jeho úkolem ve všech zemích, kde působí. Jsem proto rád, že jsme jako Český červený kříž našli společnou řeč s HBO a popularita známého seriálu Hra o trůny tak může i v ČR pomoci zvýšit počet pravidelných dárců krve, kterých je zapotřebí o několik desítek tisíc více“, říká Doc. RNDr. Marek Jukl, Ph.D., prezident Českého červeného kříže.

„HBO je v Čechách i ve světe známé tím, že se do marketingových kampaních snaží vždy přidat něco navíc. Ať už je to CSR pře sah nebo podpora všeobecně prospěšných a důležitých organizací. Hra o trůny je mezinárodní pojem, mám radost, že právě s tímto brandem podpoříme tak důležitou věc jako je nábor nových dárců krve. Já sama se společně s dalšími kolegy určitě zapojím“, dodává Vendula Hladká, Head of Marketing HBO Europe.

Fanoušci Hry o trůny po celé planetě se mohou akce rovněž zúčastnit prostřednictvím partnerství s lokálními organizacemi zabývajícími se dárcovstvím krve. Celkem jich je patnáct: Norsko, Švédsko, Jižní Afrika, Keňa, Ghana, Botswana, Maďarsko, Polsko, Rumunsko, Česká republika, Bulharsko, Srbsko, Řecko a Chorvatsko. Bleed For The Throne je nejnovějším počinem v rámci globální marketingové kampaně For The Throne, která odstartovala v listopadu 2018 a zahrnuje různé propagační akce, zážitky, mezinárodní eventy, partnerství značek a další.

Klíčovým hashtagem je #ForTheThrone a fanoušci jsou dotazováni, co by byli schopni udělat pro trůn “For the Throne.”

Comments

comments

Vyhledat