Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Festka představila unikátní umělecké modely kol ve spolupráci s umělci Ondrash & Kašpárek

ONDRASH Scal Dolomites_Festka
ONDRASH Scal Dolomites_Festka

Český výrobce špičkových karbonových rámů pro silniční kola FESTKA představil během Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech dva nové modely kol z kategorie jedinečných autorských projektů. Tentokrát byli uměleckými partnery Festky výtvarníci Ondrash & Kašpárek (Ondřej Konupčík a Radim Kašpárek). Modely, na které padla volba, jsou Scalatore, premiant firemního portfolia, a zcela nový gravelový model Scout. Ke každému kolu oba umělci vytvořili stejnou technikou také obraz (plátno), které si zákazník odnese spolu s kolem.

„Historie spolupráce s umělci je ve Festce stejně dlouhá jako historie značky samotné. Již v prvních letech naší existence jsme zaujali unikátními koly, kterým vdechli duši malíři a ilustrátoři jako Michal Škapa, Jan Kaláb nebo tandem Tomski & Polanski. Koncem loňského roku rozčeřilo mediální vody naše již druhé kolo “ilustrované” Michalem Bačákem. Naším nejnovějším projektem tohoto druhu je spolupráce s tandemem Ondrash & Kašpárek. Vznikla při ní dvě kola dekorovaná unikátní technikou, kterou tito dva umělci sami vynalezli a během posledních šesti let postupně zdokonalili,“ říká Michael Moureček, spoluzakladatel značky FESTKA.

Ondrash & Kašpárek pracují unikátní technikou přenosu akrylových barev z vodní hladiny na plátno. Původní nápad, na kterém Radim Kašpárek pracoval již asi čtyři roky, dovyvinuli umělci společně za prvního lockdownu, když se Ondřej nemohl věnovat tetování – činnosti, ve které dosáhl obrovského věhlasu díky svému originálnímu abstraktnímu pojetí. Výsledkem této originální malířské techniky jsou velmi efektní abstraktní obrazy a mapy plné až psychedelických barev a organických tvarů na bílém podkladu. Zatímco přenos na plátno už měli umělci „vychytaný“, transfer na 3D karbonový rám kola, vidlici, představec a sedlo pro ně znamenal novou výzvu.

„Produktový design nás už nějaký čas baví a když se nám ozvali kluci z Festky, jestli bychom nechtěli něco zkusit s jejich rámy, byli jsme oba rozhodně pro. Naše technika spočívá v tom, že nemalujeme přímo na plátno či 3D objekt, ale na vodní hladinu nádrže se speciálním roztokem, na kterou nejdříve vlastnoručně vyrobenými nástroji, kterým říkáme „pádla“ rozléváme a rozfoukáváme akrylové barvy do požadovaného tvaru. Plátno nebo 3D objekt pak ponoříme pod hladinu a velmi pomalým odpouštěním vody z lázně na ně přeneseme dílo na hladině,“ popisují náročný výtvarný proces umělci Ondřej Konupčík a Radim Kašpárek.

„Rámy na této úrovni jsou skutečnými uměleckými díly. Takto personalizovaná kola vyráběná často v jediném unikátním exempláři samozřejmě stojí menší jmění, ale rostoucí zájem o ně svědčí o tom, že na světě je mnoho cyklistů, kteří se chtějí odlišit a jsou připraveni za nejvyšší kvalitu a jedinečnost zaplatit,“ dodává Michael Moureček.

 

„Autoři patří mezi hrstku tvůrců, kteří se navzdory rozvíjející se přesahovosti s moderními technologiemi nebáli zůstat v analogovém duchu a vypracovat svůj vlastní autorský rukopis. Jejich technologický postup vyžaduje značnou zručnost a je neopravitelný,“ přidává pohled kurátorka Paulína Ebringerová.

 

Comments

comments

Vyhledat