Footshop otevřel redesignovanou prodejnu
Prodejna českého obchodu s teniskami Footshop v holešovickém Vnitroblocku se dočkala nové podoby. Její multifunkční redesign navrhla a vytvořila společnost EYELEVEL, která přetváří běžné nakupování v ojedinělý zákaznický zážitek. Grand opening proběhl 24. října, tak to běžte omrknout.
Retailer Footshop jako jediný v České republice přináší na tuzemský trh exkluzivní kolekce tenisek jako adidas Consortium, Yeezy nebo Vault by Vans. Kromě toho také aktivně spolupracuje s designéry, influencery, podporuje mladé umělce a ve své prodejně v kreativním centru v pražských Holešovicích – Vnitroblocku pořádá eventy zaměřené nejen na tenisky, ale například i taneční nebo streetartové workshopy.
V plánovaném redesignu, na kterém spolupracoval společně s globální špičkou v designu prodejen – společností EYELEVEL, se především hledal koncept, jak opticky oddělit prodejnu od Vnitroblocku, ale zároveň zanechat propojení při pořádání eventů. Designeři při hledání originálního a funkčního řešení přišli s unikátním konceptem prodejny, která se během několika minut díky otočným vitrínovým dveřím změní v multifunkční prostor, který nenaruší dosavadní atmosféru eventů. Její minimalistický design charakterizuje kontrast bílé a černé barvy, surový beton, kov a sklo a zároveň jsou záměrně ponechané původní prvky industriálního prostoru. EYELEVEL jako původně česká a nyní silná globální společnost navrhuje, vyrábí a zařizuje značkové prodejny, ve kterých kombinuje designový interiér s moderními a digitálními technologiemi. Při rekonstrukci se podílel nejen na návrhu a fyzickém vybavení prodejny, ale i na celé zákaznické zkušenosti.
„Spolupráce s EYELEVEL pro nás byla novou zkušeností, ze které vznikl unikátní retailový projekt nejen v České republice. Vytvořit design, který bylo potřeba implementovat do industriálního hotového prostoru ve Vnitroblocku, nebylo jednoduché. Jsme rádi, že EYELEVEL s námi trávil čas a naše myšlenky přetvořil v hotové dílo a posunul naši další prodejnu na vyšší úroveň jak z pohledu vizuálního, tak i zákaznického zážitku. My se těšíme, že naše zákazníky můžeme uvítat v novém. Prodejna, jako naše všechny ostatní, je utvořena tak, aby zákazníkům sloužila nejen k uspokojení radosti z nových tenisek, ale v plánu je mnoho eventů, které nás baví pro naše zákazníky organizovat a tento prostor díky jeho multifunkčnosti nám to umožní,” komentuje Peter Hajduček, vlastník Footshopu.
Společnost EYELEVEL pro český trh běžně netvoří, proto je spojení s Footshopem výjimečnou událostí. Generální manažer Petr Blabla poskytl vysvětlení, proč na výzvu kývli: „Jakožto původem česky start-up jsme vždy chtěli podpořit podobně smýšlející českou firmu, která se nebojí velkých výzev a inovativních řešení. Footshop nás baví svou firemní kulturou a nadšenými lidmi, kteří mají podobné hodnoty a vize jako my. To byl důvod pustit se do společného díla. V našich projektech vždy hledáme hlubší smysl a snažíme se, aby byly udržitelné z ekonomického i environmentálního hlediska. Věřím, že naše týmová spolupráce přinesla očekávaný výsledek.”
Slavnostní otevření mělo podobu velkolepé party. V rámci jejího programu vystoupili se svou show Vladimir 518 a DJ Mike Trafik a o další hudební pochoutky se postarali se společnými sety DJ Forrest Pine a DJ Ondrash, DJ Akvamen a houslista Filip Kottek. Za překvapením večera stála návrhářka Petra Ptáčková, kterou EYELEVEL oslovil ke spolupráci a vytvoření módní kolekce, v níž hlavní roli hrají již prošlé světelné reklamní bannery, které by se nemilosrdně vyhodily bez možné recyklace. Cílem tak bylo využít maximální množství bannerového plátna s eliminací zbytků a tím ušetřit životní prostředí. Na akci byla k vidění expozice s bundou a batohem.