Foto: nová kolekce TONI&GUY
TONI&GUY, průkopnická značka na poli vlasového stylingu a módy, hrdě oznamuje svou očekávanou kampaň roku 2024 – HAIR at TONI&GUY. Tato elektrizující cesta do budoucnosti značky je inspirována její ikonickou Transition kolekcí a vdechuje nový život jejím charakteristickým střihům, barvám a stylům při zachování typického citu pro detail.
S kolekcí „Have you heard?”, která symbolizuje nový počátek pro značku TONI&GUY a ohlašuje její znovuzrození, je vlasový styling povýšen do role dynamické formy umění a stává se předzvěstí toho, co značku čeká v roce 2024 i potom. Transition kolekce s puncem inovace a kreativity představuje základní kámen HAIR at TONI&GUY. Zachycuje esenci transformace a nabízí klientům novou svěží perspektivu jejich osobního stylu. Umělecký tým TONI&GUY prozkoumává nové obzory, můžete tedy očekávat účesy světové módy přirozeně se mísící s praktickými každodenními styly.
Jedním z nejvíce strhujících aspektů kolekce HAIR at TONI&GUY je závazek značky plně přijmout digitální věk. Prostřednictvím digitálního systému salonů a využití platforem sociálních médií TONI&GUY zajišťuje svým klientům bezprecedentní komfort a dostupnost. Tento posun je důkazem odhodlání stanout v čele vlasového a módního průmyslu na cestě do budoucnost a zajistit klientům nekončící potěšení z věhlasného zážitku TONI&GUY.
„V TONI&GUY jsme vždy věřili v posouvání hranic kreativity a poskytování těch nejlepších služeb ve vlasovém i módním designu. HAIR at TONI&GUY je manifestací našeho nadšení do inovací a dokonalosti,” uvádí Cos Sakkas, globální kreativní ředitel TONI&GUY. „Nechceme jen modernizovat účesy, chceme proměňovat vlasový styling v elektrizující formu umění. Naši klienti mohou očekávat něco výjimečného.”