Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Jägermeister povýšil hokej na ledovou party

 

Spolu se slavnostním zahájením hokejového MS v Bratislavě přihrál Jägermeister do světa sérii klipů s hokejovou tematikou posunutou z mainstreamového hřiště do prostředí, v němž se hokejové odkazy prolínají s party, módou, artem a ulicí. Jägermeister ve své historicky první české TV produkci boří klišé zakořeněná ve sportovním marketingu.

 

„Spojení Jägermeisteru s ledovou namražeností je všem lovcům známé, ale Jägermeister není tradičním partnerem hokeje, proto jsme oslovili agenturu Concept One, abychom společně nalezli cestu k fanouškům hokeje a přitom zůstali věrní našim hodnotám, naší DNA,” říká brand manažerka značky Jägermeister Pavlína Valko.

 

Vymyslet nový pohled na věc byl úkol pro agenturu Concept One, která v čele s kreativním ředitelem Peterem Tarbajovským předělala tradiční mistrovství na „Meistrovství, ze kterýho mrazí“. V klipu sice uvidíte vše, co k hokeji patří, tedy dresy, stadion, hráče i fanoušky, ale do všeho se nějakým způsobem obtiskl svět Jägermeisteru, ve kterém nejde o soupeření, vítězení a fandění, jako spíše o záměr si to společně užít. Výsledek působí, jako když se parta mladých lidí dostane na led a udělá si tam vlastní hokejový večírek.

 

Volba filmového zpracování padla na Bistro Films a slovenského režiséra Rolanda Wraníka, který v minulosti natáčel klipy pro Rytmuse nebo Majka Spirita. Na scéně se mihnou hráči v cool kostýmech od stylisty Jakuba Eliáše, fanoušci pařící na ochozech a nechybí ani rozhodčí ztělesněná tajemnou Asiatkou, která kvůli natáčení přiletěla z Kanady. Brankáře si zahrál hráč druholigového HC Letci Letňany David Pírs, odchovanec hokejové Sparty a Slavie s pěti starty v reprezentaci do sedmnácti let.

 

Natáčení předcházely tři měsíce příprav. Během procesu se měnila lokace z Kasáren Karlín na krasobruslařskou halu Hasa v pražských Vršovicích. „Nechtěli jsme klasickou hokejovou halu s vysokými stropy, v níž by se nedala vytvořit autentická atmosféra party na ledu,” vysvětluje projektová manažerka Tamara Kučerová z agentury Concept One.

 

Samotné natáčení trvalo od šesti večer do šesti ráno a mimo štáb a hlavní představitele se ho zúčastnilo osmdesát komparzistů. Color gradingu, neboli barvení filmu, se ujali experti z newyorského postprodukčního studia Company3, kteří se podíleli na připravovaných Star Wars: The Rise of Skywalker nebo na remaku Lvího krále.

 

Filmový spot bude provázet hokejové diváky v televizi i na internetu po celou dobu konání mistrovství světa v hokeji 2019 od 10. do 26. května.

 

Comments

comments

Vyhledat