Linka bezpečí spouští podcast NA TENKÉ LINCE
Linka bezpečí spustila ve středu 30. září nový podcast s názvem Na tenké Lince. Podcast je určený pro všechny, kteří se chtějí o tématech Linky bezpečí a Rodičovské linky dozvědět víc, a přitom nechtějí volat.
Cílem podcastu Linky bezpečí a Rodičovské linky je otevřeně mluvit o tématech, se kterými nás děti a dospívající kontaktují. Podcast je koncipován tak, aby posluchače provedl pomocí dotazů základní problematikou daného tématu, zevrubně nastínil, co a proč se děje, a jak dál postupovat směrem k řešení.
Kromě informací o Lince bezpečí a Rodičovské lince upozorňujeme i na další zdroje, instituce nebo literaturu, kam se obrátit pro pomoc a kde jít více do hloubky.
Každý díl podcastu se bude věnovat určitému tématu. Můžete slyšet rozhovory o závislostech na mobilních telefonech a sociálních sítích, sebepoškozování, kyberšikaně nebo třeba sexuální výchově, ale také jak mluvit s dětmi o rozvodu a mnohá další. Podcast připravuje tým odborníků Linky bezpečí pod vedením Radky Liebezeitové, která vedle Linky bezpečí pracuje také ve škole pro děti s kombinovaným postižením a vede vlastní terapeutickou praxi.
Linka bezpečí a Rodičovská linka jsou známé především prostřednictvím volání. Velkou část pomoci ale pokrývá také chat a e-mailové poradenství nebo vzdělávání. Obzvlášť těm, kteří si nedovedou představit o potížích, ať už svých nebo svých dětí hovořit, může být tato audio forma mnohem přístupnější. Je bezpečná, a přitom plná komplexních a srozumitelných informací.
Tyto výše jmenované způsoby komunikace mohou být jakýmsi předskokanem konzultace po telefonu a možná i osobní, kterou sice Linky neposkytují, ale mohou společně s volajícím vyhledat vhodnou navazující odbornou pomoc.
Podcast je dostupný na webových stránkách Linky bezpečí www.linkabezpeci.cz a Rodičovské linky www.rodicovskalinka.cz a například prostřednictvím aplikací Spotify, Google Podcast, Apple Podcast.
Na startu podcastu se může podílet každý, stačí navštívit www.darujspravne.cz a finančně podpořit vznik tohoto jedinečného projektu.
Partneři projektu: Media Marketing Services, ČSOB, Nadace O2, Nadace ČEZ, Colonnade Insurance S.A.