Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Charles Lloyd Quintet v Rudolfinu nadchnul

Poslední říjnový den roku 2019 se do Prahy v rámci festivalu Struny podzimu vrátil americký jazzový mistr Charles Lloyd s vybranými umělci po boku. Večer se obešel beze slov, za to však byl naplněn jímavými až rvoucími kusy jazzového aranžmá. 

Mistr v černých lennonkách s kolegy hudebníky nakráčel na podium Rudolfina pár minut po osmé večerní a za zvuku potlesku se hudebníci ujali svých nástrojů. Hrálo se ve složení Saxofon: Charles Lloyd, Klavír: Gerald Clayton, Kytara: Marvin Sewell, Kontrabas: Harish Raghavan, Bicí: Eric Harland.

 

Program začal stylem kolébavého, jemnějšího jazzu s chutí melancholie a sychravého podzimního podvečera; šlo o skladbu Requiem a publikum dalo jasně najevo, že se mu kapela trefila do vkusu.

S dalšími kusy bylo nasnadě nabýt dojmu, že kapelu tvoří rozervané jazzové duše. Bylo to složité na poslech, komplexně poskládané a místy i bolestivé (opravdu fyzicky v těle i mysli). Přesto se na sebe hudebníci posunky usmívali a dávali tak najevo, že mají vše pod kontrolou. Charles kapele důvěřuje, takže mu nedělá problém i na pár minut odložit nástroj, posadit se vedle klavíru a jen se usmívat či podupávat, případně “zmizet” ze scény a nechat kvintet vyniknout i bez mistra. Během setu došlo i na sóla jednotlivých hudebníků – a byl to zážitek. Od druhé třetiny koncertu se už kapela pohybovala v “nerozervaných” (až na chvilkové, ve finále příjemné výstřelky) hudebních vodách a jazzové osvícení začalo působit. Velmi povedená byla skladba Defiant, ve které se rozpouští žité dny a hlavy se chápe hibernace, která zavře oči a otevře uši. 

 

Po zmíněné skladbě se kapela rozloučila, aby dala prostor klavíristovi Geraldu Claytonovi, který se ujal rozehry původně mexické folkové skladby La Llorona (v překladu Plačící žena) která s vyhrávkami hravě přesáhla desetiminutovou stopáž. Závěrečný kus Hymn for Princess přinesl to, co hlásali propagační texty – rockovou lehkost, zároveň šlo snad o nejrytmičtější skladbu, kdy bylo zřetelně vidět, že publikum nedokáže nechat své nohy v klidu. Okružní zvukovou jízdou byla naposled představena sólová nadání hudebníků, aby Charles na flétnu dokončil dílo, které v Praze letos začal. Jako finální píseň to fungovalo náramně a poklony hudebníků doprovázel hlasitý a intenzivní potlesk ve stoje. 

Festival končí 13. listopadu, do té doby je možno stihnout ještě 3 vystoupení, přičemž finále obstará právě poslední den De La Soul ve Velkém sále pražské Lucerny.

 

Setlist:


Requiem
Miss Jessye
Little Peace
Lift Every Voice
Zoltan
Defiant

Přídavky:

La LLorona
Hymn For Princess

 

Charles Lloyd Quintet
31. 10. 2019
Praha, Rudolfinum

 

 

Comments

comments

Vyhledat