NEHERA představuje kampaň ke své kolekci na podzim a zimu 2024

Foto Braňo Šimončík
Foto Braňo Šimončík

V kolekci NEHERA pro podzim/zimu 2024 se na půli cesty setkávají řád a zmatek a tvoří tak společně pomyslný tanec překrásného organizovaného chaosu. Kampaň je scénickým ztvárněním této myšlenky v hlavní roli s uznávanými herečkami Táňou Pauhofovou a Aňou Geislerovou.

Kampaň pro podzim/zimu 2024 vypráví příběh dvou žen, které se nebojí vybočit z řady, nachází radost ve své individualitě a sílu ve vzájemném propojení. Atmosféra kampaně je odlehčená, ale nese hluboký význam – vzdává poctu hravému duchu, který se skrývá v každé ženě, bez ohledu na role, které v životě zaujímá. Je připomínkou toho, že síla nevylučuje jemnost a že mít vlastní názor nepodrývá ženskost. Naopak, posiluje ji a utváří mnohoúhelný obraz moderní ženskosti, která je dynamická i půvabná zároveň.

Foto Braňo Šimončík

O značce NEHERA

Podstatou značky NEHERA je funkční pohodlí. Sází na kreativitu a inovace a vytváří výjimečnou módu, která zůstává elegantní bez ohledu na pomíjivé trendy. Ve světě módy, který je posedlý slovem “více” a tím, co představuje, objevuje NEHERA krásu ve slově “méně”. A dělá to nápaditě. Nadčasovost designů se odráží na kvalitě použitých materiálů. Ve spolupráci s lokálními řemeslníky je pečlivě prověřováno, aby každé vlákno použitého materiálu splňovalo nejpřísnější normy udržitelnosti.

Kultura značky NEHERA vyzdvihuje spontánnost, vitalitu a udržitelnost, zatímco její modely působí uzemněně a nenápadně. Odstraňuje vše nadbytečné a nepotřebné a odhaluje tak elegantní designy, které jsou jedinečné a nenápadně podmanivé. Střídmá elegance je vyvažována emotivními gesty. NEHERA je luxusní značkou a díky svému přístupu k udržitelnosti i nekompromisním
principem. Když je udržitelnost brána vážně, nemůže být laciná nebo předstíraná. Vize udržitelnosti značky NEHERA zahrnuje všechny její rozměry: environmentální, sociální i ekonomické zároveň. NEHERA je nezávislá slovenská značka, která oživila dědictví slavné československé značky, jež vzkvétala ve 30. letech 20. století a zapsala se do světové historie integrací designu, výroby a maloobchodu.

Řemeslná tradice československého textilního průmyslu sahá až do roku 1868, kdy byla v Prostějově, moravském rodném městě Jana Nehery, založena první továrna na konfekci.

 

Comments

comments

Vyhledat