POKRAČUJE KAMPAŇ ZALANDO NA JARO/LÉTO 2025 SE SARAH JESSICA PARKER A MAHMOODEM

- Jarní a letní kampaň Zalando 2025 zkoumá každodenní otázku „Co si vezmu na sebe?“, oslavuje radost a kreativitu spojenou s výběrem outfitu.
- Oceňovaná herečka, producentka a podnikatelka Sarah Jessica Parker spolu s italským zpěvákem a skladatelem Mahmoodem vdechují kampani život a vyprávějí příběh o tom, jak v módě nacházejí sebevědomí.
- Pod kreativním vedením stylistky Stelly Greenspan kampaň hravě zachycuje tuto otázku, kterou si lidé kladou každý den. Zalando tento moment proměňuje v příležitost pro sebevyjádření a inspiraci.
Zalando, přední evropský online multibrandový e-shop s módou, spouští svou kampaň pro jaro/léto 2025 napříč Evropou. Hlavními tvářemi kampaně jsou čtyřnásobná držitelka Zlatého glóbu Sarah Jessica Parker a Mahmood, úspěšný italský zpěvák, skladatel a ikona stylu s mnoha úspěchy.
Kampaň hravě prozkoumává každodenní otázku „Co si vezmu na sebe?“, kterou si kladou lidé po celém světě několikrát za den a pokaždé má její řešení jinou podobu. Nejnovější jarní a letní kampaň Zalando 2025 vyzdvihuje radost z oblékání a ukazuje, že móda není jen o trendech – je o sebevědomí a schopnosti užít si každý moment oblékání naplno.
Na pozadí rušného náměstí zve kampaň diváky na hravé a stylové módní dobrodružství. Jak Sarah Jessica Parker a Mahmood procházejí nekonečnými možnostmi sezónních outfitů, móda se stává polem pro sebevyjádření – od neformálních denních schůzek až po živé městské večírky a romantické večery pod hvězdami.
„Výběr outfitu je jako vyprávění příběhu o tom, kdo jste,“ říká Sarah Jessica Parker. „Někdy je to snadné, jindy to vyžaduje trochu více přemýšlení. Ale je krásné, jak tato kampaň Zalando oslavuje každodenní rituál, který nás všechny spojuje. A co je nejdůležitější – neexistují žádné špatné volby!“
Mahmood dodává: „Na pódiu jsem nosil mnoho odvážných outfitů, ale i já si občas říkám: ‚Co si vezmu na sebe?‘ – třeba když běžím pozdě na kávu s přáteli. Tato kampaň je pro každého, kdo se kdy postavil před zrcadlo a třikrát se převlékl, než vyšel z domu.“
Pod kreativním vedením uznávané stylistky Stelly Greenspan a s osobním přispěním samotných tváří kampaně odráží každý outfit různorodost a jedinečnost současné módní scény. Kolekce jaro/léto 2025 představuje největší trendy sezóny – od iluzorních trompe l’oeil vzorů přes korzetové topy až po retro potisky. V této kampani však nejde jen o trendy – vybízí zákazníky k objevování, experimentování a přijímání vlastního unikátního stylu.
Sara Spännar, viceprezidentka globálního marketingu Zalando, říká: „V Zalando víme, že výběr outfitu je víc než jen rozhodnutí, co si obléknout – je to každodenní úkon, který odráží, kým jsme a jak se chceme cítit. Chceme tento moment oslavovat, a bylo skvělé vidět, jak se Sarah Jessicou Parker a Mahmoodem tato myšlenka nabyla reálné podoby. Naším cílem je posílit sebevědomí našich zákazníků v jejich volbách, ať už je čeká jakýkoliv den.“
Jarní a letní kolekce Zalando je nyní dostupná na www.zalando.cz