Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Socialbakers: Investice do reklamy na sociálních sítích se vrací do hodnot před pandemií

Photo by Tim Bennett on Unsplash
Photo by Tim Bennett on Unsplash

Socialbakers, unifikovaná digitální platforma sloužící k optimalizaci firemní komunikace na sociálních sítích a digitálního marketingu, dnes vydala komplexní report o trendech na sociálních sítích: Social Media Trends Report za období Q2 2020. Report ukazuje poslední trendy v online marketingu a v placené reklamě na sociálních sítích v době, kdy se celý svět vzpamatovává z následků pandemie koronaviru. Mezi hlavní zjištění patří postupný návrat k hodnotám před pandemií v oblastech jako investice do reklamy, cost-per-click (CPC) u placených příspěvků a čas, který lidé tráví online na sociálních sítích. Další výraznou změnou je rostoucí využití organického video formátu, který marketérům nabízí vysoký engagement a zapojení publika, které pracuje z domova a nebo byli v průběhu pandemie nuceni zůstávat v karanténě.

 

“Q2 2020 bylo velmi dynamické období z marketingové perspektivy. Viděli jsme, jak se většina odvětví i regionů vracela do normálního stavu po pandemii, opět se začalo ve větším investovat do placené reklamy a na základě toho rostlo CPC,” řekl Yuval Ben-Itzhak, CEO, Socialbakers. “Zároveň jsme ale v červnu zaznamenali další pokles v investicích do reklamy, především v Severní Americe, což koresponduje s hnutím #BlackoutTuesday. Nicméně tato změna neměla dlouhý efekt a ad spend se téměř okamžitě vrátil do normálu. Na konci června se uskutečnil další pokles, který pravděpodobně souvisel s bojkotem reklam na platformách spadajících do skupiny Facebook. Tento bojkot může ovlivnit hodnoty i v dalším období Q3 2020” 

 

Investice do reklamy rostou a vrací se do hodnot před pandemií

Investice do reklamy na sociálních sítí v Q2 2020 napříč regiony výrazně vzrostly. Globálně, značky utratily o 26% více za reklamu v průběhu Q2 2020 v porovnání s koncem Q1 2020, kdy byly marketingové rozpočty kvůli pandemii koronaviru znatelně snížené. Všechna odvětví, která Socialbakers analyzovala, v posledních 3 měsících zaznamenala navýšení investic do reklamy. Tento trend se dočasně změnil a ad spend poklesl, pravděpodobně kvůli online hnutí #BlackoutTuesday a bojkotu reklamy na Facebooku organizovaným skupinou aktivistů za občanská práva. Bojkot postihl nejvíc Severní Ameriku, kde Ad spend poklesl v posledních dvou týdnech Q2 2020 o 31.6%. Bojkot bude pravděpodobně mít vliv na pokles investic do reklamy na sociálních sítích i na začátku Q3.

 

Cost-per-click celosvětově roste, ale v meziročním srovnání je stále pozadu s rokem 2019  Celosvětově, průměrný cost-per-click pro online reklamy vzrostl o 55.3% v Q2 2020 po dosáhnutí vrcholu na začátku března těsně předtím, než udeřila pandemie. Nejdramatičtější nárůst byl zaznamenán v Jižní Evropě, kde CPC vzrostlo o 94%.  Celkově CPC na firemních profilech na Facebooku a Instagramu v Q2 vzrostlo oproti Q1 o 42.7% na $0.107. Nicméně v meziročním srovnání je CPC stále nižší, což představuje příležitost pro firmy s omezeným rozpočtem, aby své sdělení dostali k širšímu publiku než normálně.

 

Uživatelé Facebooku se v online aktivitě vrátili do stavu před pandemií

Socialbakers’ data také indikovala, že jakmile lidé po celém světě mohli opustit karanténu, čas, který tráví online se ve velkém vrátil do stavu a hodnot před pandemií. Relativní interakce na Facebooku poklesly ze 100% na 50.8% v Q2. Na konci kvartálu opět začaly mírně růst. Tento pokles byl především návratem na normální úroveň po abnormálním růstu v polovině března.

 

Instagram dominuje ve velikosti publika a v interakcích

Instagram v Q2 2020 pokračoval ve svém růstu a platforma opět zvětšila svou fanouškovskou základnu a na konci kvartálu dosáhla vrcholného počtu interakcí. Velikost publika 50 největších firemních profilů značek je nyní na Instagramu o 31% větší než na Facebooku. Engagement také zůstal výrazně vyšší na instagramu s více než 18.7krát více interakcemi než na Facebooku. I přesto značky stále zveřejňují více příspěvků na Facebooku, a to celkem 70.7% ze všech zveřejněných příspěvků.

 

Video obsah roste a odkrývá svůj potenciál

V průběhu pandemie v březnu 2020 používání videa na sociálních sítích začalo narůstat. Twitter má s více než 20% tweetů od firemních profilů největší poměr video obsahu v porovnání s Facebookem a Instagramem. Na Instagramu v Q2 bylo video použito v 17.1% všech postů, což je více oproti 16.3% ve stejném období v roce 2019. Na Facebooku byl nárůst o 5.3% v porovnání s Q1 2019, nyní video formát tvoří 18% veškerého obsahu na platformě. Facebook Live vzrostl o 27% v porovnání s Q2 2019 a o 126% za poslední 4 měsíce. Facebook Live je zároveň formát s nejvyššími interakcemi na Facebooku.

 

“Video je výborný způsob jak zvýšit organický engagement a zasáhnout publikum, které je většinou zavřené doma” řekl Ben-Itzhak. “Díky konzistentnímu vysokému zapojení fanoušků předpokládáme, že mnoho značek bude Facebook Live a live video obecně  používat i nadále v Q3 a Q4. Značky, které tomuto formátu nedají více prostoru se ochuzují o jeho potenciál.”

 

Report společnosti Socialbakers Social Media Trends Report Q2 2020 je nyní zdarma k dispozici ke stáhnutí.

 

O společnosti Socialbakers

Socialbakers je technologická společnost, která již déle než 10 let vytváří a neustále zdokonaluje saas platformu sloužící k optimalizaci firemní komunikace na sociálních sítích a digitálního marketingu. Socialbakers se stala důležitým partnerem v oblasti komunikace na sociálních sítích pro tisíce značek po celém světě, v současnosti má více než 2500 klientů ve 100 zemích a je nejvyužívanější platformou pro správu sociálních médií. Platforma má ve své databázi více než 10 milionů sociálních profilů napříč všemi hlavními sociálními sítěmi včetně Facebooku, Instagramu, Twitteru, YouTube, LinkedIn, Pinterestu a VK.com. V roce 2011 získala společnost titul Facebook Marketing Partner, od roku 2017 je oficiální partnerskou společností také pro platformy Pinterest a LinkedIn.

Pro více informací navštivte www.socialbakers.com.

Comments

comments

Vyhledat