Zalando chce inspirovat k aktivnímu životnímu stylu, má nové privátní značky

ZALANDO ZAHAJUJE KAMPAŇ „TO NEJLEPŠÍ MÁTE PŘED SEBOU“, KTERÁ PODPORUJE NOVÉ SPORTOVNÍ AKTIVITY

 

  • Před létem, které bude nabité sportem, chce Zalando inspirovat lidi k aktivnímu životnímu stylu a ke sportování bez obav z kritiky

  • Kampaň, v níž vystupují Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Ebru Önal a Pusha T, zdůrazňuje pozitivní vliv sportu na psychické zdraví a společenský život

  • Zalando, které je i nadále odhodlané nabízet inkluzivní sortiment, uvádí v červnu na trh svou první kolekci Adaptive Sports prostřednictvím privátních značek Pier One Sports a Even&Odd active

 

 Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, chce i nadále inspirovat k objevování vlastních hranic a k sebevyjádření prostřednictvím sportu a spouští novou kampaň „To nejlepší máte před sebou“. Ta vybízí k nebojácné radosti ze sportu a  zkoušení různých sportovních disciplín. Beze strachu z neúspěchu.

V době, kdy celý svět žije očekáváním olympijských her a Mistrovstvím Evropy ve fotbale, chce Zalando motivovat svoje fanoušky, aby se připojili ke kulturnímu dění a našli si přesně ten sport, který odráží jejich osobnost. Každý si tak může poměřit síly spolu s vrcholovými sportovci, a to v disciplínách, které zná každý z nás – ve fotbale, fitness posilování a běhu.

Sportovní nadšenci se mohou setkat s Robertem Lewandowskim, jedním z nejúspěšnějších fotbalistů své generace, kapitánkou FC Barcelona Femení a španělské ženské fotbalové reprezentace Alexiou Putellas, podnikatelkou v oblasti módy a fitness Caro Daur, hvězdou elektronických sportů Ebru Önal a umělcem Pusha T, který byl nominován na cenu Grammy. Společně s nimi můžeme najít důvěru ve vlastní sportovní výkony a zkusit i to, na co jsme se původně vůbec necítili. Hlavní myšlenkou je podpořit ty, kteří se bojí vyzkoušet nový sport, nebo se váhají vrátit ke starému koníčku, ze kterého vypadli. Každý ze sebe může vydat to nejlepší, aby se na konci této zkušenosti cítili lépe fyzicky i psychicky.

Sara Spännar, viceprezidentka pro marketing společnosti Zalando, k tomu dodává: „V souvislosti letošním vzrušením z blížícího se sportovního léta chceme využít příležitost navázat kontakt s našimi zákazníky. Chceme ukázat, jak přístup společnosti Zalando ke špičkovým sportovním značkám a relevantnímu sportovnímu sortimentu umožňuje každému dosáhnout svého osobního maxima. Vidět, jak kampaň ožila s takovými talenty, jakými jsou Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T a další, je pro nás všechny úžasným okamžikem.“

Robert Lewandowski, útočník FC Barcelona: „Spolupráce se společností Zalando na kampani ‚To nejlepší máte před sebou‘ byla skvělou zkušeností. Dokonale se shoduje s mým přesvědčením, že sport není jen o soutěžení, ale také o neustálém zlepšování a dosahování nových výšin beze strachu z neúspěchu. Ve fotbale, stejně jako v životě, jde o to posouvat se vpřed a zlepšovat s každým dnem. Tato kampaň nám připomíná, že nejlepší okamžiky máme teprve před sebou, a zároveň každého povzbuzuje, aby na své cestě přijal svoje vlastní vzestupy a pády.“

Alexia Putellas, kapitánka týmu FC Barcelona Femení: „Tato kampaň je výzvou pro všechny, aby si neúnavně šli za svými sny. Poselství ‚To nejlepší máte před sebou‘ odráží mou fotbalovou cestu – stále se snažím, stále se posouvám kupředu, stále se snažím pozvednout ženský fotbal, jak jen to jde. Fotbal mě naučil, že dosáhnout svého maxima je proces. Stačí začít a výsledky se dostaví.“

Pusha T: „Jako člověk, který si vždy kladl vysoké nároky jak na hudbu, tak na svou kondici, tato kampaň reprezentuje nás všechny, kteří se snažíme posouvat v osobním i profesním životě. Za svůj život jsem čelil mnoha výzvám, ale první krok k jejich překonání začíná vírou v sebe sama. Přesně o tom je tato kampaň.“

Caro Daur, podnikatelka v oblasti módy a fitness: „Moje cesta za fitness byla o sebepoznání a posouvání hranic. ‚To nejlepší máte před sebou‘ není jen název této kampaně, je to způsob myšlení. Se společností Zalando sdílíme závazek inspirovat všechny k posouvání hranic, k budování komunity, která se každodenně podporuje.“

Zalando uvádí kolekci Adaptive Sports pod vlastní značkou

Zalando pokračuje ve svém úsilí o vytvoření inkluzivního a skutečně rozmanitého sortimentu i pro někdy opomíjené skupiny a uvědomuje si, že hledání módního, funkčního a cenově dostupného sportovního oblečení stále představuje pro osoby se zdravotním postižením velkou výzvu. Proto uvádí na trh svou první kolekci Adaptive Sports prostřednictvím privátních značek Pier One Sports a Even&Odd active. Řada, která se skládá ze 14 kusů a bude uvedena na trh v červnu, je navržena tak, aby nabízela stylové, ale zároveň funkční a pohodlné oblečení. Kolekce oslavuje jedinečné potřeby a individualitu sportovních nadšenců s tělesným postižením.

Zalando navázalo spolupráci se společností Ottobock, světovým lídrem v oblasti zdravotnických technologií a protéz, aby si vyměnily poznatky a zpětnou vazbu od sportovců a vytvořily oblečení, které jim bude co nejvíce vyhovovat. Příkladem chystaných adaptivních sportovních stylů jsou legíny, u nichž je jedna nohavice zkrácena a zakončena elastickým páskem, aby držela na místě a zlepšila pohodlí lidí s amputací nad kolenem. Zalando pozvalo atletku Fionu Pinar Batallaovou jako hlavní tvář kampaně, kde hrdě představuje průkopnickou kolekci adaptivního sportovního oblečení této Zalando privátní značky.

Kampaň „To nejlepší vás teprve čeká“ byla spuštěna 1. června na dobu 12 týdnů na všech trzích Zalando v mnoha formátech: V rámci kampaně se používaly různé způsoby komunikace: OOH, DOOH, Social Paid, Onsite, aplikace, newslettery a vlastní sociální kanály.

Kampaň Zalando hub a sportovní řada je k dispozici na zalando.com/link.

Zalando adaptivní sortiment je k dispozici na zalando.com/link.

#YourBestIsYetToCome

#Zalando

@Zalando

 

 

Comments

comments

Vyhledat