Zalando: Láska nikdy nevyjde z módy
Zalando představuje novou lokální amplifikaci globální kampaně Tady s námi napořád a vyzdvihuje společenské hodnoty, které by měly ve společnosti přetrvat. Kromě toho se zaměřuje na lásku, která „nikdy nevyjde z módy“ a snaží se vyvolat mezigenerační diskuzi o důležitosti diverzity, inkluze, respektu a přijetí.
Kampaň dává opět prostor reálným lidem, kteří reprezentují skutečné hodnoty, jakými jsou diverzita, inkluze, přijetí nebo respekt. V tomto případě jde o čtyři starší páry a jejich osobní příběhy, které mohou inspirovat mladou generaci na její cestě životem. Jaroslav Slunečko a Jaroslav Ševčík zastupují v kampani hodnotu diverzity, Jana Heffernanová a Andrew Lee Davison inkluze, Radana a Mahito Adachi přijetí a Pavla a Miloš Kubicovi pak vzájemného respektu.
Kampaň startuje 17. května sérií videí a fotek s hlavními hrdiny, které zachycuje v intimních chvílích vzájemného porozumění. Kampaň podporuje ambici společnosti přispět k inkluzivnější budoucnosti pro všechny a ke komunikaci využívá tématicky květen, který je v České republice všeobecně považován za měsíc lásky.
„Tato kampaň je oslavou hodnot Zalanda, specificky zdůrazňuje zásadní hodnoty, jakými jsou diverzita nebo inkluze, ale jmenuje i další – například respekt nebo vzájemné porozumění. Příběhy opravdových lidí pro nás znamenají mnoho, protože nám dávají šanci propojit se zákazníky. Výběrem starších párů bychom chtěli podpořit vnímání lásky, která nikdy nevyjde z módy a je tu pro každého v jakémkoliv věku, a inspirovat mladší generace těmito krásnými příběhy a lidmi,” říká Dawid Pożoga, Regional Lead PL/CZ ve společnosti Zalando.
Kampaň tvoří 4 single a jedno hero video, speciální microsite na webu Zalanda a fotografie všech čtyř párů. Kromě toho vytvořilo Zalando vůbec poprvé na českém trhu i sérii podcastů společně se svým ambasadorem Karlem Kovy Kovářem s poetickým názvem Oděni láskou. Hlavním fotografem projektu byl Honza Zima, režisérem Adam Martinec a za produkcí stála agentura Peppermint Digital.
„Vždycky mě zajímaly projekty, které umí životní příběh představit stručně a poutavou formou. Spoty Tady s námi napořád takovým projektem jsou. Kreativní koncept od Peppermintu a odvaha Zalanda mi daly příležitost hovořit s lidmi, kteří mají fascinující životní příběhy a komunikovat hodnoty, na kterých stojí láska, respekt a tolerance,“ říká ke kampani režisér Adam Martinec.
Páry:
Radana a Mahito se seznámili těsně po revoluci v Liberci a prožili spolu klišé všech romantických komedií: lásku na první pohled. Překonali společenské i jazykové bariéry. I po 30 letech se na sebe ale těší jako po prvním rande. Jsou živým důkazem, že upřímná láska překoná i velké kulturní rozdíly.
Jana a Andrew Lee se seznámili na MIT, americké univerzitě, na které oba pracovali. Od té doby jsou ve víru muziky, umění a snů. Po pádu železné opony se jim obrátil svět vzhůru nohama a vrátili se do Janina rodného Československa. Přes národnostní, kulturní i rasové rozdíly jejich láska kvete už více než 40 let.
Jarda a Jarda se setkali až po čtyřicítce a do jednoho bodu je svedly velmi rozdílné cesty. Když se ale konečně setkali, věděli, že je čeká velká láska. Pánové jsou zkrátka živým důkazem toho, že nikdy není pozdě. Pánové jsou zkrátka živým důkazem toho, že nikdy není pozdě a vždy se vyplatí žít svůj život po svém.
Pavle a Milošovi se podařilo to, co se poštěstí jen málokomu: dohromady se dali už na střední a letos oslaví 45. výročí svatby. Mají dva syny a jejich vztah stojí na vzájemném pochopení, respektu a lásce. Mají dva syny a jejich vztah stojí na vzájemném pochopení, respektu a lásce, což jsou podle nich klíčové ingredience dlouhotrvajícího štěstí.
Kredity:
Fotograf: Honza Zima (https://honzazima.com)
Režisér: Adam Martinec (Armada Films) (https://www.armadafilms.cz/director/adam-martinec/)
Agentura: Peppermint Digital