Zalando v kampani upozorňuje na progresivní hodnoty

Photographer: Dan Beleiu 
Agency: Anomaly

Usage rights: AT, DE, CH, PL, CZ, NL, BE, ES, IT, FR, SE, NO, DK, FI, UK, IE

Time: 4 Months from 15.03.2021 - 15.07.2021 in the defined territories/countries

Channels: OOH, Print, Online Display incl. owned Zalando channels, Social, PR, Event, Archiv rights (digital)
Photographer: Dan Beleiu Agency: Anomaly Usage rights: AT, DE, CH, PL, CZ, NL, BE, ES, IT, FR, SE, NO, DK, FI, UK, IE Time: 4 Months from 15.03.2021 - 15.07.2021 in the defined territories/countries Channels: OOH, Print, Online Display incl. owned Zalando channels, Social, PR, Event, Archiv rights (digital)

Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, spouští novou kampaň s názvem „Tady s námi napořád“, která oslavuje všechny ty, jež zůstávají věrni svému přesvědčení a zastávají progresivní hodnoty. Kampaň si klade za cíl iniciovat dialog o základních společenských hodnotách jako je diverzita, udržitelnost či začlenění a posílení postavení žen. Tento dialog má inspirovat a povzbudit lidi po celém světě, aby sdíleli své názory na témata jako je rovnost pohlaví a pozitivní vnímání vlastního těla.

Iniciativa „Tady s námi napořád“, která byla spuštěna 21. března 2021, dává prostor lidem, jejich hodnotám a příběhům. Kampaň od berlínského módního fotografa Dana Beleiu obsahuje sérii snímků s dvojicemi z reálného života, jež představují otevřený dialog o sdílených hodnotách relevantních právě pro tyto konkrétní protagonisty. Každá fotografie je doplněna nebojácným sdělením odkazujícím na trvalou progresivní hodnotu, která je tady s námi napořád: inkluze, udržitelnost, přijetí či sebevědomí. „Tady s námi napořád.“ Kampaň vznikla v jako jedna ze snah Zalanda přispět k inkluzivnější budoucnosti pro každého.

 

„Tato kampaň oslavuje hodnoty, které stojí v samém srdci značky Zalando, mezi něž patří diverzita a inkluze. Na hodnotách a příbězích skutečných lidí nám hodně záleží, protože díky nim můžeme mnohem lépe spolupracovat s našimi rozmanitými zákazníky,“ říká Barbara Daliri, Vice President Sales & Marketing společnosti Zalando. „Naše hodnoty vychází již ze samé podstaty toho, jak pracujeme: Zalandoaktivně podporuje inkluzivní firemní kulturu, v níž najdete zaměstnance ze 130 zemí světa. V loňském roce jsme zveřejnili zprávu do.BETTER Diversity and Inclusion Report, v níž se zavazujeme ke změnám vůči našim zaměstnancům, partnerům a zákazníkům. Tato jarní kampaň zdůrazňuje mimo jiné i naši ambici být tzv. Starting Point for Fashion, tj, prvním místem, kam při svých nákupech zavítáte.“

 

FILM

 

Comments

comments

Vyhledat