Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Žebříček nejhodnotnějších značek světa BrandZ Top 100

Technologie, obsah a kreativita jsou hybateli rekordního růstu v žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ(TM)Top 100

– Celková hodnota značek žebříčku BrandZTop 100 vzrostla o rekordních 21 %, v absolutní hodnotě o téměř 750 miliard dolarů, na nové maximum 4.4 bilionů.

– Čína má v žebříčku tři nejrychleji rostoucí značky, jejich růst je dvakrát rychlejší než růst amerických značek.

Hltání seriálů na platformě Netflix, sdílení příběhů na Facebooku a stahování obsahu na Apple iTunes a Alibaba Ali Picture jsou důvody, proč si značky připisují rekordní růst své hodnoty v aktuálním ročníku žebříčku BrandZTM Top 100 nejhodnotnějších značek světa, který dnes zveřejnily společnosti WPP a Kantar Millward Brown.

Rostoucí užívání technologií pracujících s daty, umělou inteligencí (AI) nebo rozšířenou realitou (AR) – spolu s kreativním marketingovým přístupem umožňují mnoha značkám hlouběji porozumět spotřebitelům a poskytnout jim personalizovaný obsah vytvořený přesně na míru spojený s výjimečným zážitkem.

Osm z deseti značek z Top 10 jsou značky technologické nebo s technologiemi spojené. Tato kategorie i nadále žebříčku kraluje se značkami Google a Apple na 1. a 2. místě s růstem o 23 % na 302.1 miliardy dolarů a o 28 % na 300.6 miliardy dolarů v tomto pořadí. Amazon se posunul na 3. příčku před Microsoft, vzrostl o 49% na 207.6 miliard dolarů, zatímco Tencent dosáhl 5. příčky před Facebook (č. 6) s růstem hodnoty značky o 65 % na 179 miliard dolarů, což je posun o tři příčky vzhůru od loňského hodnocení.

David Roth z WPP k tomu uvádí: „Letos jsme zaznamenali vůbec největší růst hodnoty značek způsobený růstem ve všech kategoriích. Jak noví, tak i stávající hráči sklízí odměnu za statečnost a přijetí dlouhodobé strategie budování značky.“

„WPP se zaměřuje zejména na poskytování inovativního klientského přístupu kombinujícího data a technologie s prvotřídní kreativitou. Společnosti, které investují do sofistikovaného datového marketingu a opírají své značky o sílu kreativity a nápadů zvítězí v dnešním světě inovací a změn.“

Žebříček BrandZ Top 10 nejhodnotnějších značek světa 2018

Pořadí 2018 Značka Kategorie Hodnota značky 2018 () Změna v hodnotě značky Pořadí 2017
1 Google Technologie 302,063 +23 % 1
2 Apple Technologie 300,595 +28 % 2
3 Amazon Obchod 207,594 +49 % 4
4 Microsoft Technologie 200,987 +40 % 3
5 Tencent Technologie 178,990 +65 % 8
6 Facebook Technologie 162,106 +25 % 5
7 Visa Platby 145,611 +31 % 7
8 McDonald’s Fast Food 126,044 +29 % 10
9 Alibaba Obchod 113,401 +92 % 14
10 AT&T Telecom 106,698 -7 % 6

Přes ekonomickou a politickou nejistotu v mnoha oblastech světa ukazuje letošní žebříček největší nárůst hodnoty ve své historii – o téměř 750 miliard dolarů (+21%). To znamená, že celková hodnota všech značek žebříčku BrandZ Global Top 100 dosáhla 4.4 bilionů dolarů; Za 12 let existence žebříčku od jeho vzniku v roce 2006 jde o nárůst hodnoty o 204%. Je to první rok, kdy zaznamenaly růst všechny kategorie BrandZ Top 100.

Je to také první rok, kdy rostly neamerické značky rychleji než ty americké. Do žebříčku se dostalo čtrnáct čínských značek v porovnání s jedinou (China Mobile) v roce 2006. Celková hodnota čínských Top 10 vzrostla meziročně o +47 %, o více než dvojnásobek proti americkým značkám (+23 %). I další oblasti světa jako například Indie nebo Indonésie zažívají velký regionální růst. Žebříček BrandZ Top 100 obsahoval sedm asijských značek (kromě Číny), které rostly o 14% a dosáhly celkové hodnoty značek 146 miliard dolarů. Regionální banka BCA (č. 99) se stala první indonéskou značkou v žebříčku a další nováček Maruti Suzuki se poprvé umístil v Top 10 v kategorii automobilových značek.

Průkopnické čínské značky dominují žebříčku nejrychleji rostoucích značek letošního roku, když JD.com (č. 59) vede tento žebříček nejrychleji rostoucích značek s ohromujícím 94 % růstem hodnoty značky, a to vstupem do nových kategorií jako jsou finance. Druhá nejrychleji rostoucí značka je Alibaba (č. 9 absolutně) vstupující do Top 10 hned napoprvé s 92 % růstem, díky rozšíření globální expanze a úspěchu se Singles Day. Třetí nejrychleji rostoucí značkou je Moutai (č.34) rostoucí o 89 %.

Hlavní trendy zdůrazňované v letošním žebříčku BrandZGlobal Top 100 jsou tyto:

– Marketing založený na inteligenci, jako např. AI a AR, umožňuje značkám ‘ožít a prospívat’ a udržet si relevanci pro spotřebitele.

– JD.com a HP se znovu objevují v letošním seznamu, po svém prvním výskytu v BrandZTop 100 v roce 2016. Americký telekomunikační gigant Spectrum (č. 27) dovedl do žebříčku nováčky Uber (č. 81) a Instagram (č. 91). Loňská nejrychleji rostoucí značka Adidas poskočila v žebříčku na 100. pozici. Poprvé se v pořadí objevila indonéská značka v podobě regionální banky BCA na 99. pozici.

– Při hledání maximální efektivity se pro značky ukázalo zlomovým partnerství. Vedoucí značky i nadále zvyšují laťku očekávání zákaznického zážitku, a to ve všech oblastech – jak online tak i offline— od vyzkoušení k vyzvednutí či doručení skrze strategické, dlouhodobé partnerství.

– Obchod (retail) vykázal silný růst jako nejrychleji rostoucí kategorie s nárůstem o 35 % hodnoty během posledního roku.

– I nadále dominují značky spojené s technologiemi. Představují více než polovinu (56 %) z celkové hodnoty BrandZ Top 100.

Doreen Wang, globální manažerka pro BrandZ v Kantar Millward Brown to komentuje: „Značky, které vítězí v éře marketingu založeného na inteligenci jsou firmy jako Amazon a Tencent, pro které je zákazník vždy v centru všeho, co dělají. Tyto značky užívají technologie k porozumění potřebám zákazníků a svá zjištění pak využívají k tvorbě ekosystému služeb, který naplňuje mnohonásobné potřeby, aniž by dal zákazníkovi poznat jakýkoliv přechod mezi platformami.“

Zprávu a žebříčky BrandZTM Top 100 Nejhodnotnějších značek světa a mnoho dalšího ze zjištění v klíčových regionech světa a 14 tržních odvětvích naleznete online ZDE. Globální report, žebříčky, grafy a články jsou k nalezení v aplikaci BrandZ. Ta obsahuje stejné vlastnosti a funkcionality pro všechny regionální reporty a je zdarma ke stažení pro Apple IOS a všechny zařízení s operačním systémem Android na www.brandz.com/mobilenebo vyhledávejte dle klíčového slova BrandZ v iTunes nebo Google Play obchodech.

Zdroj: Protext ČTK

Comments

comments

Vyhledat