Kofila spolupracuje s mladými umělci, naváže na historii
Umění s vůní kávy
Kofila spolupracuje s mladými umělci
Tyčinka Kofila se v rámci podpory letošní kampaně spojí s uměleckými školami. Píše tak další kapitolu v historii značky, která začala v roce 1923 ikonickým žlutým obalem malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra.
Kofila a výtvarné umění patří odjakživa k sobě. A jsou to právě mladí umělci, kteří přinášejí do světa estetiky neotřelé vnímání a nové pohledy. To je hlavní důvod, proč je Kofila vyzvala, aby se nechali inspirovat mottem letošní kampaně, které zní: „Originální spojení dělá svět krásnější”.
Spolupráce bude zahájena letos na jaře a zapojí se do ní studenti Střední školy mediální grafiky a tisku. Na podzim se pak přidá UMPRUM, konkrétně Ateliér produktového designu. V obou případech mladí tvůrci pro Kofilu vytvoří série prací na téma motta letošní kampaně a výběr z nich budete posléze moci vidět například na sociálních sítích značky.
„Hlavním účelem spolupráce je vytvoření uměleckých hodnot, které mají v historii značky významnou tradici už od jejího začátku. Kofila získá zajímavý vizuální obsah pro sociální sítě, začínající umělci zase dostanou příležitost prezentovat své schopnosti a nápady,“ vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.
Originální spojení jemné kávové náplně a mléčné čokolády je pro umělce výzvou od chvíle, co se Kofila představila světu. Její první obal inspiruje tvůrce dodnes.