Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Michal Škapa vystavuje v Galerii Pecka

Michal Škapa: Betonová Džungle 13.12.-21.1.2018

Výstava Betonová džungle jednoho z nejvýraznějších autorů spojeného s českou graffiti scénou Michala Škapy (1978) se soustředí na tu část jeho tvorby, která vychází z realistického vidění světa. Kromě nejnovějších obrazů malovaných většinou akrylem kombinovaným s airbrushí, výběrovým způsobem představí také jeho práce na papíře a nově i několik polystyrenových objektů.

Tento typ vyjadřování Michala Škapy je charakteristický především sloučením jeho zájmu o skutečnost s originální kompozicí založenou na kompresi. Poprvé se u něj takové spojení objevilo v roce 2011 jako inspirace záběry totální zkázy po zatopení japonské jaderné elektrárny Fukušima ničivou vlnou tsunami. Právě tehdy celý prostor jeho obrazů ovládla změť lidských ostatků, vraků aut a zničené architektury. I když se u něj od té doby apokalyptický rozměr takových výjevů trochu rozvolnil, takže je možné je chápat i jako reakci na obecnou lidskou potřebu vytvářet, jak dokazují například obrazy s tématem vrakovišť nebo spontánních urbanistických struktur ve smyslu brazilské favely, určité memento je v nich přítomné i dál.

Ne náhodou je jejich vizuální podstatou často právě trashová estetika a týkají se, kromě jiného, i života vyloučených vrstev na okraji společnosti. Obecně ale odkazují také k tématům multiplikace, nadprodukce a rychlé spotřeby podléhající globálním trendům. Jistý druh ohrožení evokuje i název výstavy. Džungle sama představuje synonymum pro starou nespoutanou přírodu, organický prostor plný nástrah a nebezpečí, která se nachází v přímém protikladu k civilizaci. Je tedy dílem jistého paradoxu, že tu městskou betonovou – v určitém smyslu ještě agresívnější – si člověk stvořil sám. Ne náhodou se ostatně termín zákon džungle používá pro nelítostný boj všemi prostředky o holé přežití.

text: Radek Wohlmuth

Comments

comments

Vyhledat