MINT Market se v dubnu vrací do Ostravy a Prahy
Moderně pojaté trhy se svěží módou, šperky, designem, delikatesami, kosmetikou a dalšími poctivě zpracovanými výrobky, které poskytují prostor menším a začínajícím návrhářům, tvůrcům a všem nadšencům – to je MINT Market. Nejbližsí trhy se konají už v dubnu, a to v Praze a Ostravě.
Po dlouhých 7 letech se vrací k Vltavě, a to na pražskou náplavku na Rašínovo nábřeží u Výtoně. V neděli 16. dubna se tu od 10:00 do 18:00 hodin představí více než stovka těch nejlepších značek z České republiky, Slovenska a Ukrajiny. Vstup je jako vždy zdarma a bez bariér, navíc s sebou můžete vzít i své čtyřnohé miláčky.
V sobotu 22. dubna se v Trojhalí Karolína představí více než 90 těch nejlepších značek z České republiky, Slovenska a Ukrajiny. Nakoupit originální designové výrobky přímo od jejich autorů a užít si pohodovou atmosféru můžete od 10:00 do 18:00 hodin. Zároveň s MINT Marketem bude v hale probíhat i konopný festival Konopex, o důvod víc udělat si výlet do Trojhalí.
Seznam prodejců, aktuality a bližší informace najdete na webu (Praha , Ostrava) , Facebookové události https://fb.me/e/5II4erTmN (Praha) https://fb.me/e/2kul1vh2o (Ostrava) a na Instagramu www.instagram.com/mintmarket.cz.
Mint Market se ovšem koná i v dalších městech, jako je Litomyšl, Tábor, Hradec Králové, nebo Olomouc. Podrobné a aktualizované informace najdete na www.mintmarket.cz
O Mitmarketu: Za MINT Marketem stojí parta lidí, kteří pořádají úspěšné designové trhy už od roku 2010 a jako jediní vozí moderní a udržitelné zboží v rámci svých akcí po celé České republice. To, co začalo jako nápad pár nadšenců, kteří chtěli vytvořit pro sebe a své kamarády místo, kde budou moct prodávat vlastní značky, je v současné době alternativa nákupním centrům a platforma sdružující více než 1200 kreativců a malých firem pořádající pravidelné akce ve dvou desítkách měst. Trhy jsou známé svou přátelskou uvolněnou atmosférou a širokým výběrem fair-trade, eko, bio, zerowaste nebo upcycled výrobků. Designeři zase rádi využijí příležitosti prezentovat svoje výrobky širokému publiku, aniž by tomu museli věnovat všechen svůj čas nebo prostředky. „Podpora malých a lokálních značek je od samého začátku jednou ze základních myšlenek našeho projektu,“ dodává principálka Lenka Šašková. V roce 2022 se konalo celkem 57 prodejních dní v rámci 38 MINT Marketů. Celkem se za 13 let existence uskutečnilo už více než 300 akcí, které navštívilo přes 1 200 000 návštěvníků.