Overall Office: Udržitelnost a skvělý střih
Česká značka Overall Office si za dobu své existence
našla místo v srdcích fanoušků módy. Svými dokonalými střihy a udržitelností
v DNA značky oslovila lokální i mezinárodní publikum.
Značku tvoří tři ženy, tři propagátorky udržitelnosti a rovného přístupu k různým velikostem lidského těla.
Kristýna Nováková, Karolína Juříková a Monika Krobová absolvovaly UMPRUM pod vedením
Liběny Rochové a Pavla Ivančice. Ve značce, kterou založily po studiích a stážích
v zahraničí, se snoubí touha po dokonalém střihu, promyšlený design a velký důraz na
udržitelnost, kterou naplňují mimo jiné lokální výrobou a výběrem velmi kvalitních
materiálů, které opravdu vydrží.
„S udržitelností pracujeme od samého začátku a je základním kamenem značky.
Přistupujeme k ní stejně jako například severské módní značky – je pevně zakořeněná ve
všem, co děláme“, říká Karolína Juříková, která se udržitelnému módnímu průmyslu věnuje
i v rámci doktorandského studia.
Overall office dlouhodobě přináší zábavné, současné a šťavnaté produkty propracované do detailu. Top artiklem v jejich portfoliujsou plavky a spirálové topy. Výběr barev
a technologií v kombinaci s autentickým designem a čitelným rukopisem z nich dělá cool mladistvou značku, která má rozhodně mezinárodní ambice a kterou prostě chcete mít doma. „Hledáme vlastní cestu, která nám sedí. Chceme zákazníkům přinášet zajímavé
a autentické produkty, které jinde nenajdou. Zatím se nám to daří a věříme v novinky, které chystáme”, podtrhuje Kristýna Nováková.
Typickým rysem Overall Office jsou perfektní a do detailu dopilované střihy. skvělé střihy a díky nim perfektně padnoucí oděv jdou ruku v ruce se sebedůvěrou, kterou svému nositeli přináší. „Netvoříme jen vizuálně zajímavé oděvy, střihová dovednost je pro nás důležitým faktorem. Vše musí skvěle padnout a být funkční, čemuž se podřizuje i samotný design“, říká Monika Krobová.
Silou značky Overall Office je schopnost oslovit zajímavé osobnosti prostřednictvím sociálních sítí, se kterými od začátku pracují.
„Sociální sítě jsou od začátku hybatelem naší vizuální komunikace a jsme moc rádi, že si k nám zákazníci našli cestu“, dodává Kristýna.