SODASTREAM ROZJÍŽDÍ NA DEN ZEMĚ KAMPAŇ.VYZÝVÁ LIDI, ABY NAMÍSTO SDÍLENÍ OBRÁZKŮ A VIDEÍ ZAČALI KONAT

Společnost SodaStream, světový specialista na výrobu domácí perlivé vody, odstartoval u příležitosti světového Dne Země 2021 kampaňDon’t just share, care“. Značka v ní spojila své síly se specialistkou na sociální sítě Randi Zuckerbergovou. Sestra zakladatele Facebooku tak prostřednictvím vtipného videa povzbuzuje veřejnost, aby transformovala svůj zájem ve skutečné kroky chránící planetu. Pomoct přitom chce i konkrétními tipy na změny, které je možné aplikovat v každodenním životě.

Péče o životní prostředí a úsilí o trvale udržitelný přístup je nedílnou součástí politiky SodaStream již řadu let a tak, jak je pro společnost typické, prezentuje téma a důležitá sdělení o životním prostředí humorným a odlehčeným způsobem. Video, jenž poukazuje na kontrast mezi virtuálním světem a aktivitami, které v něm jakožto uživatelé provádíme a jež v podstatě nemají ve skutečném životě odezvu. Ukazuje lidi ponořené do sociálních médií, kteří neustále „lajkují“ a „sdílejí“. Zároveň představuje Zuckerbergovou jako nadanou vokální performerku v hudební komediální scéně obklopené skutečnými plastovými kelímky a brčky a zdůrazňuje Randinmnohonásobný talent. Na konci videa Zuckerbergovápředstavuje komunitní platformu s konkrétními tipy, jak udělatněco přínosného pro planetu. Platforma je přístupná i v českéverzi.

Samotný SodaStream plánuje na Den Země uzavření kanceláří a vyzývá zaměstnance, aby se aktivně připojili k úklidovým aktivitám po celém světě, pokud to aktuální protiepidemická opatření dovolují

Comments

comments

Vyhledat