Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Ve Vitra Design Muzeum ožil gigantický noční klub

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Vitra Design Muzeum uvádí výstavu, která vás vtáhne do prostoru velkého nočního klubu a představí klubovou kulturu pomocí rozsáhlé expozice architektury, grafiky, fotografie, ale i módy, nábytku a ikonických objektů pop kultury. Výstava na sebe upozornila i na milánském týdnu designu v rámci happeningu Smart Mobile Disco Konstantina Grcice, který rozjel velkolepou party přímo na jednom z náměstí. Výstava je otevřená až do 9. září 2018 ve Weil am Rhein.

Noční kluby patří v dnešní době k těm vůbec nejvýznamnějším designovým kulturním prostorám. Od 60. let 20. století jsou epicentry popkultury, výrazným prostředím, kde lidé tráví večery, a příležitostí i inspirací pro architekty a designéry na celém světě. Night Fever. Designing Club Culture 1960 – Today je vůbec první rozsáhlou výstavou, která se zabývá vztahem mezi klubovou kulturou a designem od minulosti až do současnosti. Představuje kluby jako prostory, kde se architektura a interiérový design propojují se zvuky, světly, módou, grafikou a vizuálními efekty a vytvářejí tak novodobý Gesamtkunstwerk. Jako příklady lze uvést italské kluby z 60. let, které navrhli stoupenci hnutí Radical Design, proslulé Studio 54, kde byl častým hostem Andy Warhol, newyorské Palladium od Arata Isozakiho i návrhy architektonického studia OMA pro londýnský klub Ministry of Sound.

Vystavené exponáty zahrnují filmy, staré fotografie, plakáty, letáky, módu i současné fotografie a umělecká díla, jejichž autory jsou Mark Leckey, Chen Wei a Musa N. Nxumalo. Prostorová instalace s hudbou a světelnými efekty zve návštěvníky na úžasnou cestu po světě glamour a subkultur a třeba se jim podaří najít večírek, který nikdy neskončí. Návštěvníci uvidí širokou škálu ukázek od nábytku, přes grafický design a architektonické modely po umělecká díla, fotografie a módu.

Výstava začíná 60. lety – v tomto období se zabývá vznikem prvních nočních klubů, tedy prostor pro experimentování s interiérovým designem, novými médii a alternativním životním stylem. Naplno se klubová kultura se rozjela v 70. letech s nástupem diska. Taneční hudba se vyvinula v samostatný žánr a z tanečního parketu se stalo podium pro individuální i kolektivní vystoupení. Jen dva roky poté završil komercializaci diska film Horečka sobotní noci, který vyvolal ostrou odezvu s homofobním a rasistickým podtextem.

V 80. letech nespoutaná Vivienne Westwood často chodila do klubu Kinky Gerlinky Michaela a Gerlinde Costiffových. K pravděpodobně posledním velkým tanečním hnutím, která definovala celou generaci klubů a příznivců raveu, patřily house a techno. Na začátku 90. let, tedy krátce po pádu Berlínské zdi, se obě tato hnutí prosadila v Berlíně.

Od přelomu tisíciletí jsou nové kluby čím dál komplexnější. Klubové kultuře se na jednu stranu daří a neustále se vyvíjí, protože si ji osvojily světové značky a hudební festivaly. Nočním klubům se přitom věnuje nová generace architektů.

Comments

comments

Vyhledat