Uvedení letošní jarní kolekce trendů od H&M bude jiné

foto: H&M
foto: H&M

Značka H&M se letos vzdá tradičního způsobu prezentování své kolekce H&M STUDIO na Fashion weeku v Paříži. Místo toho ji uvede prostřednictvím kombinace módy, glamour cestování a interaktivního divadla v úchvatné Arizoně. Kolekce bude dostupná online a v Nákupní galerii Myslbek od 21. března.

Klíčoví influenceři a zástupci nejdůležitějších fashion magazínů z celého světa se totiž připojí k H&M v rámci třídenního výletu do úžasné a inspirující pouště Sedona v Arizoně. Právě tam bude kolekce H&M STUDIO postupně odhalena v nových, odlišných kontextech pomocí fiktivního příběhu a řady vzrušujících událostí. Hosté se stanou hlavními postavami tohoto příběhu. Kdo bude glamour cestovatelkou, která do Arizony poletí z České republiky, se dozvíte už brzy!

Celé představení proběhne ve spolupráci se světově uznávanou kreativní agenturou Sunshine a kreativní produkční agenturou PRODJECT. Bude to výjimečné a originální vyprávění podle Connie Harrison, londýnské tvůrčí konzultantky a režisérky, která se specializuje na vytváření dech beroucích zážitků, které přivedou exkluzivní jarní kolekci H&M STUDIO k životu.

„Značka H&M byla vždy velmi inovativní. Jsme hrdí na to, že letošní uvedení kolekce H&M Studio proběhne v tomto originálním formátu. Doufáme, že naši hosté zažijí něco unikátního a naplno se zapojí do tohoto úchvatného představení a vyprávění příběhu. Naši zákazníci budou mít možnost vidět tuto novou kolekci v přímém přenosu na sociálních sítích. Kattis Bahrke, Head of Creative Marketing & Communication H&M.

„Jsme nadšení, že značka H&M se rozhodla představit svou kolekci jarních trendů velmi odlišným způsobem než je běžné. S velkou radostí se podílíme na tomto inovativním formátu přehlídky. Je to totiž poprvé, co módní značka vytvořila nějakou formu divadelního zážitku pro spuštění své nové kolekce. Věříme, že hosté, ale taky diváci, si z Arizony odnesou opravdu nezapomenutelný zážitek. Jde nám o emoce a pocity – což je to, co móda v tom nejlepším případě dokáže vyvolat. Al MacCuish, Sunshine’s Creative Chairman.

„Mnoho módních značek směřuje k vytváření módních přehlídek, které jsou více zážitkové. Alle toto je poprvé, co značka plně obsáhla divadlo a pozvala si hosty, aby se na něm společně podíleli. Vytvořili jsme fiktivní vyprávění s několika vrstvami, aby se účastníci mohli zapojit do příběhu na základní nebo i mnohem hlubší úrovni. Především chceme oslavit spiritualitu, krásu a smysl pro zkoumání související se Sedonou v Arizoně skrze událost, která je opravdu jedinečná. Keith Baptista, spoluzakladatel a Managing Director PRODJECT.

„Chceme, aby se lidé cítili, jako kdyby vstoupili do jiného světa, kde nevědí, co je skutečné a co je fikce. Setkávají se s lidmi. Vidí různé věci. Okrývají tajemství. A hlavně – odcházejí s pocitem změny. To je skutečně originální a úchvatná cesta, jak představit novou módní kolekci. Connie Harrison, Creative Consultant & Creative Director Immersive.

Comments

comments

Vyhledat